Automatisering actie op basis van e-mail event Geklikt/Geopend

Een e-mail event trigger (Geklikt/Geopend) toevoegen aan een workflow:

Stap 1: Selecteer de eerste trigger in je workflow en zoek naar e-mail

https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/155029828492/original/bGpvJt4_kQ8_6QVOYFsGdEfwx6kXgkEOLQ.jpg?1721841822

Stap 2: Kies E-mail Events uit het dropdown menu

https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/155029828552/original/N-2L_Wb1zwfqKZdN2qGYmNwgvQkC3hN1Tg.jpg?1721841891

Stap 3: Klik op Filters toevoegen

https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/155029828580/original/EpAbf5v6gNamruGMSYT8aGfCODT3AslZeQ.jpg?1721841969

Stap 4: Selecteer E-mail Events bij de filteropties, en vervolgens Event

https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/155029828646/original/t3i6XuxuPNGMGhJSuCpb_-Yuzwmrw0MLZg.jpg?1721842096

Stap 5: Kies de gewenste actie - Geklikt of Geopend

https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/155029828702/original/66704TyO48ntssF31iLO2kcgyVrktX6CWg.jpg?1721842180

De nieuwe Trigger is nu toegevoegd aan je automatisering!

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor de feedback! Er was een probleem bij het versturen van je feedback. Probeer later nog eens.