Meerdere Locaties in je Agenda
Met deze functie kun je meerdere locaties toevoegen aan je agenda-instellingen. Je klanten kunnen dan zelf kiezen waar ze met je willen afspreken.
Beperkingen
Dit werkt alleen bij:
- Event Calendar en Round Robin agenda met één teamlid
- Standaardformulieren (niet bij aangepaste formulieren)
- Neo widget
Instellen
- Ga naar je agenda-instellingen en kies de juiste agenda
- Event Calendar: Scroll naar het locatie-gedeelte
- Round Robin Calendar: Scroll naar het teamleden-gedeelte
- Klik op "+Locatie toevoegen"
- Kies en stel je locaties in
- Bij 'Aangepast' kun je een weergavenaam instellen. Bijvoorbeeld: je voert je kantooradres in maar laat "Kantoor Amsterdam" zien tot na de boeking
- Sla je instellingen op
Beschikbare Locatie-opties
Event Calendar:
- Telefoon: Standaard je account-telefoonnummer, maar je kunt dit aanpassen
- Adres: Standaard je account-adres, maar je kunt dit aanpassen
- Aangepast: Voer een eigen waarde in, zoals een adres of statische Zoom-link (let op: Event Calendar ondersteunt geen automatische videogesprek-links)
- Vraag de klant: De klant kan zelf een locatie invoeren. Als je meerdere locaties hebt ingesteld, verschijnt de optie 'Ergens anders' in de boekingswidget
Round Robin:
- Telefoon: Net als bij Event Calendar aan te passen
- Adres: Net als bij Event Calendar aan te passen
- Aangepast: Voor eigen invoer
- Zoom: Genereert automatisch links als Zoom is gekoppeld via 'Mijn Profiel > Agenda-instellingen > Videogesprekken'
- Google Meet: Genereert automatisch links als Google is gekoppeld en Google Agenda is geselecteerd in 'Mijn Profiel > Agenda-instellingen'
- Vraag de klant: De klant kan zelf een locatie invoeren. Bij meerdere locaties verschijnt 'Ergens anders' als optie
Hoe werkt het voor klanten?
Klanten zien alle ingestelde locaties in de boekingswidget. Hun keuze wordt gebruikt in de bevestigingspagina, e-mail, workflows en alle andere plekken waar de afspraaklocatie wordt getoond.