Oplossen van opslagfouten in de Funnel / Website Builder

Oplossen van foutmelding ‘kan niet opslaan’.

Als je een foutmelding krijgt bij het opslaan van je werk, volg dan de stappen in dit artikel om het op te lossen.

  1. Kopieer de URL van de pagina waar je aan werkt in de Builder.
  2. Open een nieuw tabblad.
  3. Plak de gekopieerde URL in het nieuwe tabblad.
  4. Wacht tot de pagina volledig is geladen.
  5. Ga terug naar het oorspronkelijke tabblad met de Builder.
  6. Klik op de knop Opslaan.
    1. Als dit lukt, worden je wijzigingen op de pagina opgeslagen.

Preventieve maatregelen

Preventieve maatregelen:

  1. Houd één tabblad open voor de funnel / website builder. [Meerdere tabbladen kunnen problemen veroorzaken].
  2. Sla je werk regelmatig op.
  3. Bekijk je wijzigingen in een incognito browser. Zie artikel over testen in Voluit Suite onderaan gelinkt.

Je wijzigingen zijn zichtbaar in de Builder maar niet op de LIVE pagina

  • Als je wijzigingen niet zichtbaar zijn op de live pagina, klik dan op "**Publiceren**" in de rechterbovenhoek van de builder.
    • Hiermee zorg je ervoor dat recente aanpassingen zichtbaar zijn voor je bezoekers.

Zie ook het artikel Optimaal gebruik maken van Voluit Suite + problemen oplossen, gelinkt onderaan de pagina.

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor de feedback! Er was een probleem bij het versturen van je feedback. Probeer later nog eens.